tirsdag 12. april 2011

Vår

Heii!

Ja nå er det snart vår for fult. Snøen er snart borte og det betyr at snart skal trampolinen opp og da kommer det fort eksamen. Ja, eksamen ja. Jeg gruer meg til hva jeg kommer opp i. Jeg blir veldig skuffet viss jeg kommer opp i engelsk. Det hatte vært det verste, men man skal ikke ta sorgene på forskudd. Kan være heldig å komme opp i norsk skriftlig og rle eller Samfunnsfag muntlig. Da blir jeg ganske fornøyd. Det er ikke så vanskelig, sett bort fra nynorsken da. Er ikke så flink i nynorsk, men prøver. Vi har jo 48timer med forberedelse så tror det skal gå bra, neste samme hva jeg kommer opp i. Kommer jeg opp i matte muntlig er det dømt til å bli en 2/3 er.

Nå først skal jeg konsentrer meg om tentamen. Vi har igjen to tentamener før vi er ferdig med tentamen. Det er bare norsk hovedmål og sidemål igjen å det er ikke så vanskelig om vi får noen enkle oppgaver, og siden temaet er liv må det være ganske lett. Det kan jo være så mye så da kan det jo være mye å velge mellom. I morgen har vi hovedmål(bokmål) og på torsdagen har vi sidemål(nynorsk). Vi har bare halve dagen da, men håper på å bli ferdig å få til en god tentamen fordi. Skal vel få skrevet tre fire sider. Bare fantasien min orker å være med meg på skolen i morgen skal det alltids gå bra. Det er noen ganger den ikke orker å være med meg når jeg står opp, men i morgen og torsdag har jeg bestemt at den skal være med. Eller så sliter jeg ganske mye.

Nå skal jeg hjelpe mamma med å rydde til. KJEDELIG!, Men etter det skal hun få hjelpe meg med 4H-prosjektet mitt. Trenger å skrive avtale også må jeg se om hva annet jeg må ordne før møtet på torsdag. Har skrevet ganske mye men er sikkert noe jeg kan gjøre. Det er det alltid, er ikke så flink egentlig, men jeg prøver. Siden dette er mitt 5. år i 4H er det kanskje på tide å begynne å lære litt. Buker å ta et stort skippertak like før høstfesten og utstillingen, men tror ikke det er bare meg. I morgen skal vi også ha framføring så jeg må forebrede meg på det også. Det er så kjedelig for vi har knapt hatt tid. Vi har hatt mange dager men ingen timer på skolen og når vi har prosjekt sammen med ander er det snedig om vi får prate litt på skolen om hvordan vi skal gjøre det å sånt. Jeg har om Kristendommen da, det er ikke så vanskelig men det må gjøres.



-Beate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar