søndag 10. april 2011

Heisann hoppsan og fallerallera

Hei. Nå er nok dette det siste innlegget for i dag fra meg (Bodil) vertfall, siden det er ca 2 timer til jeg, Beate og kjæresten min skal ta toget til Levanger også skal foreldrene å brorer til kjæresten min og vi skal på russerevy til dama til broren hans. Og med det samme kjører vi Beate hjem på Inderøy med det samme. hihi

Forresten så kom han hit i stad for han har vært hos bestemor og bestefar og jobbet i går og i dag. Men han sitter ned og snakker med mamma og pappa :P Mens jeg og Beate bare slapper av og skal pakke det siste og sånn etter hvert. Vi sitter og ser på traktor feiler og sånn og der er det mye forskjellig :P Hehe youtube.com!

Vet ikke helt om jeg skal legge ut noen bilder av han og sånn på bloggen ennå men har et bilde der han kjører traktor, men han vises ikke så godt.

Ellers sier jeg takk for i dag og satser på en like full bloggdag i morgen :) Får se hva det blir til..

-Bodil

Ha fortsatt en fin dag.

1 kommentar: