fredag 15. april 2011

Ferie

Heii!

Da har jeg tatt ferie, eller jeg tok ferie halv tre. Da hadde jeg kommet hjem og kjente at jeg hadde gått i ferie modus. Det er så godt å vite at vi ikke skal på skolen før tirsdag 26. Det er så lenge til, over en uke. Skal bli godt. Jeg skal egentlig ikke så mye i ferien. Skal hjelpe til litt hjemme med det som trengs, også skal jeg på to treff med slekt. En med mor siden og en med far siden. Det er egentlig ganske morsomt. I alle fall om det er noen jeg kan være sammen med.

Senere i dag skal jeg i fjøset. Har ikke vært der på lenge lenge. Er nesten en skam, men nå trenger jeg penger så da må jeg jobbe litt. Er ikke så mye jobb da, bare at du må følge med. Det som er det verste. Er ikke noe tungt eller noe sånt. Det er bare å være kjapp og nøye. Må også ha litt husk, å ikke mitt korttids minne, men det har funket før å det funker sikkert i dag å. I morgen skal jeg på shopping så da blir det kanskje et bilde av det jeg kanskje kjøper meg.
Slenger med noen bilder jeg tok i går når Julie og jeg var ute;


-Beate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar