onsdag 13. april 2011

Ute tid

Heii!

Når har endelig ute tiden kommet. I går satt vi opp trampolinen og da er det liksom vår. I alle fall for meg, da er det bare å finne fram en skjøt ledning så blir det også musikk ute. I dag var også solen fremme en tur. Det var så deilig med fin vær. Håper vi får flere dager med sol, det er litt vind. Det er egentlig så lite å blogge om for tiden. Skjer ingenting, det eneste var at vi hadde norsk hovedmål tentamen i dag. Det gikk faktisk bra skrev 6 sider om hvordan en hobby, fritids aktivitet kan gi gode opplevelser. Det var ganske morsom, følte jeg hadde noe å skrive om. Sikkert derfor jeg ikke har noe å skriv om her. Skal snart på butikk kanskje jeg skal kjøpe noe å ta med meg på tentamen i morgen, hadde ikke med meg noe i dag så da kan jeg ta med meg litt i morgen.
Slenger med et bilde av trampolinen;

-Beate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar