fredag 29. april 2011

Engelske bryllupet.

Heisann. Nå sitter jeg på skolen og har Tekstil. Har det 4 første timer hver fredag. Så siden klokken 10 har vi sett kongelige bryluppet i London til Prins William og Katherine middleton. Det var kjempekoselig <333 De var så fine. Og det var mye forskjellig kommentarer og sånn på vg.no :P Hihih har også sittet og fulgt med der også på hvilke bilder som kommer osv.
UNder bryllupet og sånn satt jeg tilfeldigvis og spiste vanlig tradisjonlig engelsk frokost, som kan være yoghurt med forskjelling honnykorn lignende blanding. Spiste masse av det når jeg var i London i høstferien. Det var en kjempekoselig tur. Men tilbake til frokosten min og bryllupet så satt jeg og så på bryllupet og kjente meg igjen på steder fra London, og stedsnavn også tenkte tilbake på Londonturen min og minnene fra den turen. Det var så sykt koselig hele opplegget i dag.
Dette må jeg bare si. Jeg har aldri hatt ro og tid til å følge med på et bryllup, men i dag har jeg klart det og jeg fulgte med for at det var spennende osv. <333 Dem var kjempefine.

Før bryluppet i dag, og litt under bryllupet sydde jeg ferdig veska jeg startet på forrige uke. Sluttresultatet får du se her:
Så hva synes du om den? Det går an å bruke siden inni også, men tok ikke bilde av den så får se om det kan komme ut bilde av den senere.

-Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar