torsdag 21. april 2011

Dag 13 - Beate

Heii!

Her kommer mitt dag 13 innlegg. Jeg skal skriv hva jeg har i min make-up bag. Jeg har ikke en make-up bag men har en skap jeg har alt i så tenkte å nevne det jeg har der.

- Reise smykkeskrin
- Eurax
- Elacon
- Bacimycin
- Kirurg tape
- Paracet
- Neglelakk fjerner
- Betnovat
- Vademecum
- Nese spray
- Gamle øredobber
- Tannbørste etui
- 3 parfymer, Date, Love Generation, Puma
- 3 pakker sminkefjerner servietter
- Parfyme, Bjørn Borg
- Deodorant
- Eyeliner fra H&M
- Loreal Paris eyeliner
- IsaDora eyeliner
- Maybelline New York mascara
- IsaDora mascara
- 3 øyenskygger fra H&M
- Maybelline New York pure.foundation
- Maybelline mousse foundation
- Blyant kvesser
- Day cream
- Hand & Nail lotion
- Ansikts vask
- Sminkefjerner
- Night cream
- Klokke
- Neglsaks
- 2 Hår klyper
- Nøkkel
- Briller
- Neglfil
- Boks med spenner
- Smykker av div. -
- Hår strikk

Det ble ganske mye. Sånn er det når mann ha så mye plass. Får plass til mye rart da.

-Beate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar