torsdag 14. april 2011

Sol ute, Sol inne, Sol i hjertet, Sol i sinnet, Sol Bare sol !!

Heisann. Nå er det så godt og varmt ute <3 Begynner å få følelsen av at sommer'n kommer nå. Er kjempedeilig å være ute :) Vi hadde brannøvelse under gymtimen og det gjorde ingenting, for da fikk vi ut og luftet oss litt når vi var så varme. Også det største av alt, jeg gikk hjem fra skolen i dag :) Det var egentlig sykt deilig. Trengte ikke mer enn en genser som jeg drog opp hendene på. Det var varmt og godt. Dette blir nok det siste innlegget av meg i dag. Jeg tenkte meg kanskje ut en tur også skal jeg til bestemor og bestefar å hjelpe til i fjøset i kveld. Skal bli litt godt og ut i kveld. Også tjener jeg litt penger, så kommer litt godt ut av det også :) hihi..
Det blir ikke med noe bilde akkurat nå for jeg har ikke usb-pennen min med alle bildene og gidder ikke å gå helt til badet der sekken min står hvor jeg har minnepennen oppi :P Lat før jeg skal ut skjønner dere :P Sol og varme gjør deg egentlig veldig daff av og til.. :o Men legger ut en sang til alle 4Here og dere som er enig i Hand og Hope og det der :) (Hand og Hope er et gaveprosjekt til Siera Leone (Et fattig lang i Sør-Afrika (?)) Og 4H er 75 år i år, og bestemte seg for i stede for å få gave gir vi rent vann og brønner til de i Siera Leone)


Sangen er så rørende, men nydelig <3

-Bodil

-Hva synes du om sangen?
-Hørt om Hand of Hope før? Hva synes du om det?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar