tirsdag 12. april 2011

Dag 4 - Beate

Heii!

Her kommer dag 4 innlegget. Skal legge ut bilder av 3 gjenstander jeg ikke kan leve uten.

- Min HP G62-A11 pc

- Min kjære gamle mobil, Sony Ericsson W595

- Mitt Nikon D5000 speilrefleks kamera


Uten disse tingene er jeg ingenting. Elsker å ta bilder, å da er det snedig å legge dem over på pc'n. Mobilen er snedig og ha om noen trenger å få tak i meg eller om jeg ikke har med meg kameraet over alt. Det finnes også andre ting jeg ikke kan leve uten men disse er de viktigste. Regner med at det er noe det samme til dere også, pc'n, mobilen og et kamera. Det er det man trenger nå for tiden. Det er noe av det snedigste folk har funnet opp. Det er så snedig når du trenger å kontakte noen, eller dokumentere det du gjør. Bare digger disse tingene.

-Beate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar