torsdag 21. april 2011

Regn Regn Regn Regn ..

Heisann. Nå sitter jeg inne i regnværet og bare koser meg med påskeegg :) Starter påsken tidlig når den er så sen haha :p Det er så trist når det regner sånn. Har vært ute å matet lamma i dag også kastet litt ved oppi hengeren. Ellers har det gått i kortspill og strikking inne. Bare påskekos (med regn).
Jeg har ikke blogget noe siden tirsdag for i går var vi ute hele dagen. Det var kjempefint vær med sol og varm luft. Kjempekoselig og ta lunsjen ute i finværet. Det regnet noen dråper løpet av dagen, men det var så lite at det ikke vistes noe på veien. Så da telles det ikke ;) hiihi haha også kjørte jeg traktor i går :D Det er skikkelig gøy, men det er litt ekkelt på hompete veier :p Så tenker positivt at øvelse gjør mester ;) Har ikke noe bilde av den eller meg nå, men kan prøve å få tatt bilder og legge ut senere :)
Ellers kommer det også utfordringinnlegg etter hvert. Tenkte å prøve å få det ut løpet av dagen om jeg gidder å finne bildene. Eller så kommer de løpet av påsken/ tirdagen etter påske.

Men blir ikke noen bilder nå for jeg har ikke noen her akkurat nå..

-Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar