lørdag 16. april 2011

Min dag

Heii!

Dagen i dag begynte med å våkne, som alle andre dager. Etter det ble det frokost og et lite blogg innlegg. Når det var gjort så dro jeg på byen. Jeg ante egentlig ikke hva jeg skulle der, men jeg fant noe fint å kjøpe meg. Når vi kom tilbake var vi til mormor. Der spilte vi noen spill før vi vente nesen hjemover. Når vi kom hjem var jeg litt på pc'n før jeg måtte i fjøset å hjelpe til. Det var litt spennende siden det var kalving på gang. Det skjedde ikke noe før vi gikk inn, men så skulle jeg ut med søppel og da hadde kalven kommet til verden. Det hadde bare tatt ca 10-15 min. Ganske rask, raskere enn vi hadde trodd. Når det var over og så var det pizza. Den var skikkelig god, typisk mamma pizza med skinke og peperoni, nam! Vi så litt tv før vi bestemte oss for å spille monopol. Det ble ikke så langt spill siden vi ikke orke noe mye, jeg holder på å sovne. Skal opp tidlig i morgen, så nå skal jeg legge meg. Lurer på om jeg komme meg opp. Jeg har ikke noe valg så det kan bli tøft, men jeg skal klare det. Når jeg først har kommet meg opp er det utrolig så greit det går. Så nå sier jeg god natt til alle nattdyr.

-Beate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar