tirsdag 26. april 2011

Dag 16, Dag 17, Dag 18 - Beate

Heii!


Her kommer de tre dag innleggene jeg ikke har skrevet enda. 


Dag 16, 24.04


Et bilde av håndskriften min, den er ikke noe fin men her er den:

 Dag 17, 25.04

Nå skal jeg velge et bilde av meg og en jeg er glad i. Dette blir vanskelig! Hater å velger, det er så forferdelig. Det er så vanskelig å velge 1! Har så mange som skulle ha vært her. Det er så mange jeg setter høyt her i livet. Det er så mange som fortjener dette bilde. Alle mine venner betyr så sinn sykt mye for meg. Men med litt om og men ble det dette bilde. Det ble tatt på Todalssetra, når vi var på jente tur. Lene skulle egentlig også være med på bilde, men vi hadde ikke helt planlagt hvordan vi skulle være på bilde så det ble litt rart, men denne delen var bra. Ikke at Lene ikke er noe bra, det var bare at denne delen av bilde var best, har mange andre bra bilder av Lene. Så dette bilde er det Kamilla og Margrete på, og jeg selvfølgelig.
Sorry bilde kunne ikke være her...

Dag 18, 26.04


Her kommer bakgrunnsbildene mine.
Dette er mitt bakgrunns bilde på mobilen min. Det er bilde av at broren sover. Han var utrolig trøtt. 
Dette er bakgrunnsbilde på min pc, det er første gangen broren var på trampolina.

-Beate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar