torsdag 28. april 2011

Om oss - Bodil

Heisann. Nå skal jeg skrive litt om meg og hvordan jeg bor og har det i hverdagen min :)

Om meg:
Jeg er ei jente på 17 år. Født på Levanger sykehus 1994. Har alltid vært gamlest og minst blandt klassen min på ungdomsskolen og mye blandt vennene mine. Men det gjør ikke noe for selv om jeg er minst ser de ikke på det <3 Kanskje de ''mobber'' meg litt for at jeg er kort, men jeg skjønner at det bare er tull så det blir litt humor av det også. Jeg er 160 cm høy ca. Les igjennom innlegget finner du enda mer om meg.

her er noen bilder av meg:
 

Bilde1: ble tatt i fjor sommer :)
Bilde 2 og 3: til Beate når jeg var der i november. <3

Venner & kjæreste:
Ja som dere leste over så er jeg kort blandt vennene min og de ''mobber'' meg litt for det. Men foldi om de tuller og sånn med meg har jeg fortsatt de beste vennene og kjæresten klarer jeg meg ikke uten. De hjelper meg i tykt og tynt og er her alltid for meg gjerne med en god oppmuntring  og latter <333 Klarer meg ikke en dag uten noen av dere og dere vet selv hvem jeg mener!!! Kanskje det kommer bilder med noen av dem etter hvert, men da skal jeg ha godkjenning av dem først. Så får se.



Bilde1: Meg og Beate. Tatt i November når jeg var til hun.
Bilde2: Meg og min kjære Arne-Marius. Tatt i helgen når vi var i fjøset.

Hjemme:
Jeg bor sånn ca på gård. For det er bestemor og bestefar som bor på gården, men jeg har nesten vokst opp blandt kuer og lort og ser på den hver dag, så sier jeg bor på gård. På gården har vi kuer (ca 40 tror jeg nå) og 1 hund Mira, som er litt min og mest bestefar sin :P Jeg liker også å kjøre traktor. (Gjør det bare hos Arne-Marius enda), og hjemme har jeg en katt Mia, 3 søsken mor og far (som egentlig er stefar).

her bor jeg.


Favoritt:
dyr: Ku (desidert) og hund
traktormerke: Valtra og Valmet. Overgår litt hverandre
bilmerke: Toyota. Kunne også tenkt meg skoda. :)
drikke: Sjokomelk /kakao (gjerne med marsmalows, krem eller sjokoladebiter)
mat: Må være salat eller taco/ hjemmelaget pizza  (også tacopizza med salat).
pålegg på brødskiva: ost og paprika eller sjokopålegg og banan
farge: Rød (men liker også pastellfarger)
sport: Fotball og Volleyball
fotballag: Rosenborg
film: The Lion King og Lillebror og Knerten-filmene
TVprogram: Sauen Shaun/ Timmy tid og frustrerte fruer.
sang: Zetorn - Too Far Gone
artist/ band: Too Fare Gone & Sie Gubba & Hellbillies.
blad: Vakre Hjem og Interiør :)
blomst: Hvis 3/ 4kløver går som blomst (A)
årstid: Sommer!
ting som har fulgt deg lenge: Favorittbamsen min. Den har tørket mange tårer og hørt en god latter. Den fikk jeg når jeg ble født på sykehuset. Og har vært med meg over alt (så og si) siden.

Ønsker meg:


Bilde1: Toyota Avensis stasjonsvogn. Ønsker meg.
Bilde2: Skoda Octavia stasjonsvogn. Ønsker meg 4hjuls trekk! :p
Bilde3: Canon EOS 500d. Drømmekamera <3
Bilde4: Stasjonær PC. Er så lei av dårlige bærbare pcer. De varer ikke stort mer enn 2 år..


Hobbyer:
Jeg elsker å lage ting selv og sånn. Gjerne også i gaver eller bare gi bort. Jobber hos panduro så det sier vel sitt. Jeg liker å lage det meste, men det går mye i tekstil (sying), decopage og kort/ scrapbooking for det meste. Liker også kjempegodt å strikke. Som dere så lenger ned holder jeg jo på med mariusgenser og har strikket et lite teppe på str med vognteppe/ hodeputestr av små lapper med forskjellig strikketeknikk. Jeg har en del hjemme jeg kan ta bilde av og legge ut senere ;) Men har 2 ting jeg kan legge ut her nå.
 

Bilde 1: er et treord jeg kjøper på panduro også har jeg pyntet det med ark og forskjellig
Bilde 2: er valentinskortet til min kjære <3
Også er jeg veldig glad i å rydde og tjone hjemme på rommet mitt og pynte og Interiør er mye for meg. Har mange drømmer om hvordan jeg skal ha det hjemme når jeg flytter ut. Stakkar folk kommer til å bli gal tror jeg haha :p

 som dere kanskje ser liker jeg å pynte litt :) tihii <3

Til alt dette er jeg også aktivt med i 2 4Hklubber, Frisk Ungdom 4H og Gullstjerna 4H, og sitter i styret til trivselsbygda på Levanger. Jeg synes det er kjempegøy å være med på dette og bli kjent med nye mennesker hele tiden og møte igjen de jeg kjenner fra før. Har kjempe mange gode venner i 4H, noen har jeg mer kontakt med utenom 4H enn andre, men vi snakker og møtes på arrangemang og koser oss da også.
I Frisk Ungdom 4H er jeg sekretær og har sau som oppgave. Jeg sammarbeider om prosjetet med kjæresten min, broren hans og søskenbarnet deres. Så vi er 4 på samme oppgave og det er spennende. Vi jobber i fjøset hjemme hos dem. Der har lammingen så vidt begynt og jeg håper jeg får være med på det løpet av våren! Det hadde vært koselig <3 Elsker når dyr får unger <3 Det er så søtt.
I Gullstjerna 4H er dette mitt andre år i styret. I fjor var jeg nestleder og i år er jeg leder. Elsker jobben å jobbe med andre barn og unge. Spennende utvikling på dem. Som prosjekt her har jeg form og fantasi hvor jeg skal drive med hobbyen min. Jeg har planer om å ha med 2 mariusgensere, konfirmasjonskort til kjente, og litt andre ting. 4Hprosjekter og slikt kommer det nok litt av etter hvert siden både jeg og Beate er aktive i 4H. Var forresten på nattcup i fjor vi ble kjent og har møttes ca en gang i mnd etter det <33 Syyykt koselig har kontakt med så og si alle i klubben hennes og flere på Inderøy. Alle i 4H er koselig når du blir kjent med dem!! <3 4H anbefales på det sterkeste om du er en sosial person som har lett for å få nye venner og fra over alt.

Ellers liker jeg å være ute, hoppe på trampoline, sykle, gå tur, være i fjøset, være med dyra mine, være i/ med 4H/ 4Here og med venner og kjæresten. Jeg elsker også å knipse bilder. Helst mange kombinert !! :)

Dette var det meste jeg kunne komme på akkurat nå, men er det noe du lurer på så kommenter i kommentarfeltet under. Svarer på alt så lenge det ikke er alt for privat. :)

Takk for opmerksomheten! -Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar