fredag 15. april 2011

Påskeferie !!

Heisann. Endelig bare 2 timer igjen til påskeferie. Dette blir nok det siste innlegget av meg frem til tirsdag onsdag. Når skolen er ferdig skal jeg til Arne-Marius, spise middag og dusje og ordne meg til jeg skal på hytta vår. Og derfor vet jeg ikke om jeg blogger noe når jeg kommer dit. Kommer ann på om vi setter oss noe på pcen før vi drar. Også skal jeg være der til tirsdag. Skal prøve å få masse bilder ;) hihi.. På tirdag eller onsdag drar vi til Arne-Marius igjen og på onsdag eller torsdag drar vi opp på hytta deres. Så blir fra hyttetur til hyttetur på meg i påsken, men liker det sånn egentlig, synes at påska hører til på fjellet. Så skal prøve å blogge mellom jeg er hjemme og har nett. På siste del av påska vet jeg ikke når jeg kommer hjem enda, så det skal bli spennende å se x)) Hihi, Men Beate er her i mellom så dere får mase på henne om at hun skal blogge mens jeg er borte så blogger jeg når jeg kommer hjem igjen :) Kommer også med utfordringene mine da.

Snakkes skal være flink å se på symaskinen min late som den jobber. Blir ikke noen bilder nå av verken noe saklig eller usaklig. Tok ikke bilder av produktet jeg lader i produksjon heller. Ikke akkurat nå.. Får bli senere :)

-Bodil
-Hva skal du gjøre i påska?
-Kommer du til å savne meg mens jeg er borte? ^^ :P

God påske alle sammen så blogges vi :) Koos dere masse i påska med bloggen å Beate ;) hii <33 Kommer nok til å savne bloggen litt og leserne og bloggjenta miii mest ;* hihi Men satser på dette går greit <3 :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar