onsdag 13. april 2011

Male Male Male.. Tegne Tegne Tegne....

Heisann. Nå sitter jeg og maler på påske oppgaven vår. Jeg maler med svamp så jeg blir blå over alt på hendene og ble til og med på headsettet, for jeg sitter og hører musikk, også i øret :P Hmm, lurer på hvordan jeg klarte det.. Men her kommer hvertfall noen bilder av den oppgaven :P hihi Du får si hva du synes.

     



Bilde1: Arket jeg hadde stoffet jeg malte på under så det ikke skulle komme på bordet. (et mindre bilde av bilde nr 4)
Bilde2: Selve den jeg malte. Det er en and om du tror meg eller ikke.
Bilde3: Når jeg holder på å klippe den ut i stoff
Bilde4: Arket jeg hadde under når jeg malte
Bilde5: Bakgrunnen på bildet mitt
Bilde6: Svampen og koppen jeg brukte når jeg svampet bakgrunnen med blå farge
Bilde7: Arbeidtegning av bildet
Bilde8: Idemyldringa av bildet. Hvordag jeg skal ha det, pynte det, farger og alt sånn der av detasljer.

Skulle vel også hatt bilde av hendene mine etter jeg malte med svampen. Herlighet :P Den var skikkelig blåå. I morgen skal jeg prøve å få kommet langt så kommer det også bilder hvordan den er pyntet og sånn :) hihi

Men nå skal jeg gå. Skal snart rydde også blir det norsktime og så er jeg ferdig for dagen :) Lurer på hva jeg skal gjøre da. Har heller ingen som kan hente meg så tenkte å gå hjem, kanskje jeg går til bestemor og får hjelp med strikkingen min og sånn. kunne vært spennende å se om hun er hjemme vertfall, for det er ingen hjemme hos meg heller :/ Men kan altis gå hjem og være hjemme alene også :P Men får se når jeg kommer så langt på vegen :P

-Bodil

1 kommentar: