fredag 29. april 2011

Slikker sol

Heii!

Ja, nå sitter jeg ute å slikker sol. Det er så digg med sånne dager som i dag. Elsker bare å sitte ute å slikke sol. Det er også så fint at det begynner å bli vår. Kan se at alt begynner å få farge. Er så fint når gresset og trærne begynner å bli grønne. Det minner meg på at det snart er sommer å jeg elsker sommer. Kan sove lenge, bade, være med venner og bare slaske. Det er få personer som ikke liker sommeren på en eller annen måte. Den er så fin, og varm ikke minst. Det er så deilig å bare gå rundt i t-skjorte og kortbukse. Håper dette være blir sånn frem til høsten. Det hadde vært fint, det er greit med en regn dag innimellom. Det er lov å håpe da, tror ikke det blir så fint hele tiden. I dag skal jeg i fjøset og hjelpe til. Var der på onsdagen også, da hjalp jeg til med å merke og gi sprøyte til grisungene, og flinke meg klarte selvfølgelig å skade meg på nålen på sprøyten. Fikk en ganske langt kutt. Det er fint nå men det var ikke noe særlig like etter at jeg hadde skåret meg. Blir dessverre ingen bilder nå. Skal se om det kommer noen senere i kveld.

Gratulerer med dagen Catherine og William ^^,

-Beate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar