onsdag 13. april 2011

-Et bilde sier mer enn tusen ord!

Heisann. Nå har jeg vært ute i over 1 time (Ulikt meg..) og knipset kjempemye bilder. Elsker å ta bilder, og spesielt av blomster og sånn. Så dette innlegget blir nok bare bilder av vår, blomster og ute. Starter med gårdagens innkjøp forresten.

Solbriller 2 for en på BIKBOK
Bikinitruse og 5pk sokker H&M




Her kommer bildene jeg tok ute:




Kamerane jeg har brukt på bildene er mobiln min Nokia 6700 slide og mamma og pappa sitt speilreflekskamera canon eos 450d. Dette var det jeg kom med nå. Siden jeg kom hjem så jeg ferdig filmen bestevenner som jeg startet å se i norsktimen. I norsktimen fikk vi å gjøre oppsummeringsspørsmål og levere på ITSL også så jeg film mens. Etter at jeg så ferdig filmen og hadde spist meg lei på is for øyeblikket så jeg olsenbanden på rokker'n. Siden jeg gikk hjem når jeg var ferdig på skolen og hadde tatt bussen kjøpte jeg med meg litt godis som jeg kunne snavle på hjemveien også is til når jeg kom hjem. Den hadde smeltet når jeg kom hjem så jeg åt litt også la jeg resten i frysern til senere en dag. Ellers skal jeg slappe av og ta tidlig kveld etter hvert for jeg var dyrisk trett i morges når jeg voknet. Det var fælt og sti opp når jeg var så trøtt...

-Bodil

-Hva har du gjort i dag?
-Liker du å ta bilder av blomster og sånn ? Inne eller ute?
-Går du på skole? Hva har du gjort på skolen idag?

2 kommentarer: