torsdag 28. april 2011

Dag 20 - Bodil

Heisann. Nå kommer siste innlegg og utfordring for denne gang. Skal selvfølgelig blogge fortsatt, men har ikke funnet noen flere sånne utfordringer ennå.

Men over til dagens og siste utfordring. Idag skal jeg finne ut hvilken sang som passer til humøret mitt.
Jeg tenkte på dette når jeg gikk til bussen i dag. Hvilket humør er jeg i idag, hvilken sang kan passe til humøret mitt. Jeg fant derfor ut at jeg har en kjempebra dag og har bare vært glad og opplakt selv om noe har vært dårlig har jeg klart å smile meg unna det. Derfor måtte sangen til dagens humør bli ''Smil og vær glad''

Smil og vær glad for hver dag som går.
Så får du se hvor mange venner du får.
Selv om du glemmer at en og en er to.
Så må du ikke glemme å være snill og god!

Jeg synes egentlig den sanger er veldig søt og fin.
Akkurat nå har jeg naturfag og etterpå 2 timer gym. Så vet ikke når det blir jeg blogger i dag igjen.

-Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar