søndag 10. april 2011

Good morning!

Heisann. Nå sitter jeg og Beate med hver sin pc igjen da.. :p hehe og gomler sjokolade og potetgull :P Men mest for å kose oss på pc'n og blogge. Vi blogget veldig mye i går. Og håper på at det fortsetter fremover også. Blor nok også litt oppdatering etter hvert i dag også etter hva og hvor mye som skjer.

Kommer også dag 2 innlegg fra utfordringen vår lenger ned. Dette blir spennende å se hvordan det utvikler seg med bloggelyst og hvor mye vi har å blogge om. Men håper vi får hatt ordentlig blogginnlegg også mellom utfordringene våre. :) Koslig om dere lesere gir tilbakemeldinger etter hvert og håper dere vil følge oss gjennom hverdagen vår å se hva vi gjør om dagen.


Slenger ut et bilde med det samme. Dette ble tatt første gangen jeg var til Beate etter at vi ble kjent i februar i fjor. Forteller mer om det senere ;) hihi men over til bilde er dette bildet er tatt da jeg, Beate og Margrete var og badet når jeg var der også når vi gikk tilbake gikk vi innom sauene på beite til Margrete og koste med dem. Så her er da bilde av meg og snutte.

Men dette var alt fra meg nå så kommer det omsider dag 2 innlegg fra oss.

-Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar