lørdag 30. april 2011

Ingen blogginnlegg i dag..

pga FIIIINVÆÆÆÆÆR og besøk av verdens beste personer <3 Renate BABYn (Den greia kan jeg forklare senere :D huhu) min og Arne-Marius kjæresten min. Arne-Marius er litt flink og hjelper bestefar i fjøset og jeg og Renate koser oss ute i solen.

Grunnen til at jeg ikke har hatt tid til å blogge noe siden innlegget på skolen i går er for at i går ble Arne-Marius med meg hjem etter skolen. Når vi kom hjem spiste vi middag og gikk ut i solen. Gjorde ikke så mye spesielt, men men.. Også i dag var vi med i fjøset i morges og så gikk vi hjem til meg for mamma hadde fått besøk av søskenbarna sine med barn og tante. Jeg ville treffe dem så da ble vi hjemme ca 3-4 timer. Og i det vi skulle gå over til bestemor og bestefar for å plukke og samle inn gal og påler fra i fjor fikk jeg melding av Renate om hun kunne komme en tur og det fikk hun. Så når hun kom gikk vi over og plukket og samlet inn gal og spiste litt mat der så gikk vi hjem til meg og der er vi nå. Arne-Marius ble igjen for å gjøre fjøs. Og nå fant vi ut at hun også skal ligge over så da er det bare å vente på at vi skal bade i badestampen i kveld <33

Så nå venter vi på at han skal bli ferdig, og når han kommer skal vi kanskje være med han og pappa og skyte med luftgevær på blink :P Hahaa har ikke skytet på 5 år sikkert kanskje mer også så vet ikke om jeg skal.. Vi får se.

Så nå vet dere hva vi har gjort i dag og i går og hvorfor jeg ikke har blogget noe. Men nå vet dere at jeg er i live så håper dere koser dere og har finvær, så blogges vi senere.

-Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar