lørdag 9. april 2011

Fiilm !!

Heisann. Nå har vi da altså sett 2 filmen, wild child og løvenes konge, og vi har ledd og kost oss i hele kveld <33 hihi kjempekoselig. Nå har vi spist oss så god og mett at vi har forsynt senga med litt potetgull og sjokolade.. Hmmm .. skal bli deilig å ligge i i natt. Eller hva mener du ? (A) hhaha

Så vet jeg ikke helt hva vil skal gjøre resten av kvelden, men siden jeg (Bodil) er et sånn morgenmenneske som kan våkne klokken 7-halv 8 om morgenen uansett når jeg legger meg trenger det nok ikke å bli noen spesielt sen kveld for min del. Jeg kan mildt sakt si jeg er stuptrøtt og holdte på å sovne under filmen.

Men her kommer et bilde fra der bestemor (Hun som har gården jeg bor på) bor og der jeg så og si har vokst opp utenfor huset jeg bor i. Det er desidert beste plassen å bo på og der liker jeg meg godt. Alt for godt..


Men dette var alt fra meg tullesuske meg. Ja jeg er trett om hvis jeg har hatt alt for mange skriveleifer på besøk.. God natt og sov godt :)

-Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar