mandag 11. april 2011

Heisann.

Hei. Nå ligger jeg egentlig bare på senga og slapper av og snakker med kjæresten min over skype. Tenkte bare at nå er det en stund siden jeg har blogget. Snart en hel dag .. :P hihi krise nesten. Ok ikke så mye da, men kjeder meg så dette blir bare usaklig..

Men tenkte jeg skulle slenge inn hva jeg har gjort i dag med det samme. Jeg ble da altså sittende å tegne fugler på skolen som jeg skal begynne å produsere i morgen. Får se mer i morgen om dette. Når jeg kom hjem lå mamma å sov etter nattevakt enda, hun la seg rundt 8/9 og voknet da jeg og pappa vekte henne klokken 4. Pappa sa at det var middag når jeg kom hjem, men dere skjønner vel at middagen går ikke av seg selv når husmor sover :P hihi så den ble litt forsinket. Jeg gikk derfor opp og pakket ut sekken og sånn for dagen og klar til i morgen. Også ble det middag, jaktgryte med ris og hvirløksbaguetter, også gikk jeg ut. Jeg syklet og ordet sete og noe småtterier på sykkelen mens jeg var ute. Tenkte å ta bilder og hoppe på trampolina, men kameraet til mamma var fult og søskene mine hadde trampolina så da gikk jeg inn etter hvert i stede. Og siden har jeg ligget her og sett film og bare slappet av. Omsider kom også Arne-Marius min kjære på datan så skal snakke litt med han før jeg legger meg.

Slenger inn et random bilde jeg tok i helga når jeg lånte kameraet til Beate og øvte meg på å fokusere når jeg tok bilder. hihi

Men nå skal jeg snart legge meg. Blogges i morgen.

-Bodil

1 kommentar:

  1. Nu har æ trekt ut fire som e med i Blogg vs Blogg :) Sjekk om det ble dæ :)

    SvarSlett