tirsdag 26. april 2011

Utfordringer

Hei. Her kommer resten av utfordringene fra siste del av påsken, med bilder osv.

Dag 15 23. april
Her er TVprogrammet jeg er avhengig av og som jeg nesten ikke klarer meg uten.
 Frustrerte fruer. Tirsdager kl 21:40 på TV2.

Dag 16. 24.april
Her kommer et bilde av min lille skjønnskrift .. :s Jeg har valgt ut noen bilder for jeg kan flere siden jeg lager mye kort og scrapbooking. Så jeg legger ut noen av de her.




Dag 17. 25.april
Her er bilde av meg og en jeg er glad i. Hmm hvor skal jeg begynne å velge en!!!! Det er sinnsykt vanskelig siden jeg er glad i alle vennene mine, kjæresten min og ikke minst familien min (også kjære min sin).

Men jeg valgte Arne-Marius. For det er deg jeg elsker over alt på jord. Og som jeg vil skal være med meg hvor jeg går og gjennom alt. Det er du som har hjulpet meg når jeg har hatt det fælt med vennekonflikter også videre.
En kjæreste er noe helt annet enn en Beste Beste Beste osv venner. Uansett hvor god venn de er og hvor mye du stoler på dem er kjæresten mer enn en bestevenn uansett og det er ikke lett og forstå før du har opplevd krangel, konflikt og kjærlighet. Spesielt det med å velge hvem jeg skal være med til en hver tid. Håper dere forstår dette jentene mine :* Elsker dere og trenger dere like mye uansett hva som skjer!!!!!








Dag 18. 26.april
Nå er det ikke lenge til denne utfordringer er slutt :( Dag 20 er om 2 dager og da er vi ferdig med utfordringen. Så håper blogglysten er her like mye enda, men mere om hvor saklige innleggene blir utover .. Men dere får si fra når dere blir utolmodige ;) hihi

Men dagens utfordring går ut på å legge inn bakrunnsbildet på telefonen min og på pcn min. Og det er disse:
Dette har jeg på mobilen min som bakgrunnsbilde. Har også redigert det selv.

Dette er bakgrunnsbildet mitt på pcn.


-Bodil
Nå skal det bli fast blogging igjen. Men feriene blir mye daffing og når været er fint blir jeg ofte ute hele dagen og så sitter vi ofte ute til det blir kaldt også i det siste har vi gått og gitt lammene mat og lakt oss så da har det ikke blitt tid til blogging heller.. Men skal skjerpe meg i ukene og skal bli et innlegg eller to i helgene også. En liten oppdatering må til ;) hihi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar