torsdag 14. april 2011

naturfag...


Heisann. Nå har jeg akkurat kommet på skolen. Hihi ble kjørt til butikken med storbilen til pappa i dag. Han kjører materialer og sånn for Byggmaker så skulle han kjøre lillebroren min til barnehagen og da fikk jeg sitte på med det samme. Blir nok likt i morgen også, men med personbil for han pleier ikke å ha med lastebilen hjem så lenge han ikke skal i nærheten av der vi bor og sånn.
Nå skal jeg ha naturfag. =Dødskjedelig. Vi har en så dårlig lærer. Vi lærer ingenting og når vi prøver å snakke med han om at han må endre måte å lære bort på knurrer han og snur seg bort og fortsetter. Når det kommer til prøvene da, så er det påen igjen. Forlanger at vi skal få kjempebra på prøvene, men vi kan ikke stoffet og da er det vanskelig å øve og enda vanskeligere å få til svarene på prøven. En STklasse hadde fremføring og de skulle ha minst 10 minutt eller noe. Også sto ei gruppe i nesten 20 minutt og snakket om et tema. Da de spurte på karakterene svarte han at han ikke hadde nok grunnlag til å sette karakter så de måtte ha en stor prøve fra hele kapitlet de fremførte i tillegg. Det er merkelig når du står og prater i 20 minutt også har ikke læreren nok grunnlag til å sette karakter. Hva skal til for at han har nok da? Du står ikke i 20 minutt og prater om ingenting.
Men nok syting. Har gym etterpå så får se når jeg blogger igjen. Skal komme med bilder fra produksjonstimen i ettermiddag også.

-Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar