tirsdag 26. april 2011

Tilbake på skolen..

Hei. Nå sitter jeg på skolen etter en hærlig påskeferie på Levanger <33 Har kost meg masse og spist mye godis. Jeg har blogget lite fordi om vi var hjemme siden vi var ute hele dagen og koste oss i solen og jobbet litt innimellom. Matet lammene, klyvd litt ved, vært med å kjøre et lass ved oppi Inndal (på Verdal) med traktor :) Hihi elsker å sitte på traktor, og spesielt når Arne-Marius kjører xD hehe På lørdag gikk jeg 1,5 mil på ski og ble skikkelig solbrent og har nå blitt brun og fått varme /solutslett og det er litt ekkelt, men gjør meg ikke så mye :) hihi Ellers har jeg bare tatt det med ro.

Akkurat nå sitter jeg og maler, men kommer snart med utfordringsinnlegget mitt for dagene frem til i dag.

Så blogges.
-Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar