torsdag 14. april 2011

Sol og lite blogging

Heii!

Har hatt en chill dag, begynte med nynorsk tentamen. Den gikk ganske for så var ferdig 90 minutter før tiden. Synes jeg fikk til ganske mye. Ble litt over to sider på data. Er ikke så dårlig når vi skulle skriv to sider får hånd og det er ca 1 ca på data. Når alle var ferdige med tentamen ble det friminutt. Spiste maten min før jeg gikk ut for å møte Line. Vi satte oss på en bank og bare pratet. Var koselig å bare sitter der i solen å se seg rundt på alle medelevene som også var ute. Når friminuttet var slutt var det på tide å ha to timer. Da fikk vi den fine beskjeden om at vi skulle ut i nest siste time, og ha en quiz eller noe den siste. 

Vi skulle først gå en runde. Det var bare gøy, gikk å pratet med folk fra klassen. Når vi kom tilbake fra den turen gikk vi inn. Da vart vi enig om at vi skulle være ute ilag med de andre klassene. Noen folk og jeg gikk for å finne hoppe tau, men den dumme skolen hadde ikke hoppetau. Så da ble det ikke noe av det. Var litt synd så da gikk vi inn i stedet. Var ganske morsomt der også. Vi hadde hangman osv. 

-------
Når jeg kom hjem i dag så spiste jeg middag før Julie, Anders og jeg ut. Siden det var så fint vær tenkte jeg at jeg kunne ta bilder. Så vi gikk ut og tok noe bilder. Jeg har nettopp sett igjennom bildene. Det var noen ganske morsomme bilder og noen helte grusomme, serlig de av meg var grusomme. Nå sitter jeg på trampolinen å snakker med Bodil på skype. Det begynner å blitt kald nå men tror jeg skal sitte her til pc'n er tom for strøm. Det er ikke lenge til, men da skal jeg også skal jeg snart på 4H-møte også. Skal blogge dag innlegge mitt når jeg kommer hjem der i fra.

-Beate


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar