søndag 10. april 2011

Home Sweet Home

Heii!

Da har jeg kommet hjem etter en super helg hos Bodil. Vi har funnet på så mye rart. Leser dere videre nedover på bloggen finner dere ut hva vi har gjort, iallefall det som er nødvendig å nevne. Like etter Bodil sitt innlegg gikk vi ut. Der fant Bodil ut at hun skulle sette opp trampolina deres. Hun var flink men kjæreste, faren og litt jeg var ikke så veldig blide. Hun ble utrolig sur på oss til slutt. Håper hun har fått bort litt av sinnet nå.

Jeg skal snart legge ut en videoblogg, men det er bare viss jeg skjønner noe av redigerings programet som er på pc'n min. Kanskje kommer den i kveld eller så kommer den i løpe av uken. Det kan bli litt hektisk til uken, mn det kan også bli veldig rolig. Etter som jeg gjør det til.

Her kommer det to bilder fra i dag;
Bodil på sykkel

Blåveis


-Beate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar