lørdag 9. april 2011

Bodil & Beate....

..... UT PÅ NYE EVENTYR ;)

Heisann! Nå har vi vært på eventyr og utforsket fjøset. Som dere ser heter vi kujentene.blogspot.com og det er jo fordi vi bor på gård med kuer <3 :) Kommer innlegg med mer om oss senere. Men her får dere litt bilder. Jeg (Bodil) måtte også stille opp som modell for Beate siden hun skulle fotografere meg :P haha.. Vet ikke helt om jeg er så enig i hvor fotogen jeg er, men hu skal no ta bilder av meg så hun må no bare holde på ;) hehe. Dere får kommentere å si hva dere synes da vettu :) <3

TRAKTOR -VALTRA <3333





Best friend always and forever my darling :*    Beate og Bodil   -    Bodil og Beate


Hunden min Mira. Den pleier å være med i fjøset, men tror hun er litt større og tøffere enn hun er.. :p

 Kueeeer <3 ;)




kommer også header ;) hihi så følg med videre hva som skjer og hva vi gjør i hverdagen!!!!

-Bodil & Beate

-bor du på gård eller er fra gård?
-vært mye på gård tidligere?
-Liker du dyr? Hvilkee ? ^^ 

1 kommentar: