torsdag 21. april 2011

Grilling og Lesing

Heii!

Dagen i dag begynte med frokost som alle andre dager. Når den var unna gjort var det bare å finne frem en sekk og grill mat. Vi kledde på oss mye til å være ute noen timer. Hver skjærtorsdag samles slekten til morfar. Det har vært en tradisjon og den er fortsatt oppe å går. Det faller av noen og kommer nye hele tiden. Det er bestandig så  koselig og morsomt. Det er ikke en kjedelig slekt for å si det sånn. Er ganske livlige, men det er bare bra. Etter to timer der dro vi hjem, jeg lurte litt på hva jeg skulle ta meg til, men jeg blogget og så fant jeg en bok som lå på kjøkkenbordet. Jeg tok den og klappet sammen pcen så jeg kunne konsentrere meg om boken. Først så jeg jeg kom til kapittel sju. Jeg skjønte ingenting siden jeg ikke hadde merket at jeg hadde lest så lenge. Jeg leste videre siden det var så spennende. Til slutt så jeg att jeg hadde kommet til kapittel ti. Det hadde gått så fort, trodde det hadde gått bare en time. Jeg leste litt lenger, så kom jeg til kapittel tolv. Da stoppet jeg, kan ikke lese ut en bok på 220 sider på en kveld. Jeg sjekket når jeg hadde begynt å lese. Det var klokken 16.40 ca, når jeg var ferdig med å lese var klokken 19.40. Jeg var helt forskrekket. Jeg hadde lest i tre timer. Det hadde gått så fort og jeg hadde vært helt inne i boken. Hvis du en gang kommer over denne boken, må du lese den. Jeg synes den var bra. Gleder meg til å lese resten av boken og se om jeg skal kjøpe toeren. Serien heter Losbarna, Boken heter Jon og Julie. Forfatteren heter Dorthe Erichsen.




-Beate

2 kommentarer:

  1. Dorthe Erichsen6. mai 2011 kl. 13:09

    Hei,

    det var veldig hyggelig å lese at du likte boka. Håper resten av historien også falt i smak! Lover deg masse spenning i de neste bøkene også!

    Hilsen

    Dorthe

    SvarSlett
  2. Skal prøve å lese mer. Var sykt spennede.

    SvarSlett