mandag 11. april 2011

God Morgen

Heisann. Nå har jeg kommet meg på skolen. I går etter at vi var ute dro vi som sakt til Levanger med toget og ble hentet der av familien til kjæresten min. Så kjørte vi til Mosvika hvor vi skulle på russerevy til Ida (kjæresten til brorer til kjæresten min, hvis du hang med). Det var kjempebra show, det skal dere som spilte og var med ha, og herlig opplegg! Storkoste meg og lo mye :) hehe..

Nå i første timen skal jeg ha norsk, så skal jeg ha design & håndverk (pro/produksjon). Da tror jeg vi skal ha en påske oppgave også sitte å tegne påskekyllinger og harer sikkert. Kanskje egg også.. Vet ikke, men føler på meg at jeg har lite lyst så får se hva det blir. Kan legge ut bilder etter hvert også ;) hihi

Men nå må jeg gå. Kommer mere senere og et dag 3 innlegg etter hvert. Så bare følg med. Har ikke noe bilde akkurat nå så kan komme med et i neste innlegg :)

-Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar