mandag 11. april 2011

Dag 3 - Bodil

Heisann. Her kommer mitt DAG 3 innlegg. Der skal jeg skrive mine 10 ønsker.
Hmm, vet ikke helt om jeg har 10, men skal prøve så godt jeg kan :)

-å gifte meg med gutten jeg elsker.
-bygge/ resturere drømmehuset.
-stifte familie og leve godt med de jeg elsker mest.
-å få kjøpt meg speilreflekskamera løpet av våren ;)
planer om canon 500d.
-Driv gård på gammeldags vis.
-Bo i nærheten, å ha kjempemye kontakt med de beste vennene mine

-kanskje åpne gårdsbarnehage (om d blir gård på meg, helst på gammeldags vis)





-Jeg ønsker meg egen bil, Toyota Avensis mørk grå (Drømmebil ^^)
-Fullfør skole og utdanning
-Ha grei økonomi og vær fornuftig.




Ja dette var det jeg ønsker meg. Håper å oppnå noen av dem da <3 hihi Hva synes dere om de? Tenkt over hva dere ønsker dere ? Og kanskje av hvem? ^^

Men nå må jeg nok gå.. Sitter og tegner fugler på skolen (påskeoppgaven jeg snakket om i forrige innlegg) og det var ikke så spennende, men kan legge ut noen bilder etterpå :) hihi ikke forvendt noe, for jeg kan ikke å tegne og liker det heller ikke.. :p men blogges senere i dag ;)

-Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar