fredag 22. april 2011

Utfordringer siden 16.april - Bodil

Heisann. Siden jeg har vært på hyttetur og sånn så har jeg ikke blogget derfor skriver jeg mine utfordringer nå. Håper det går greit.

Dag 8 16.april
 

Det var 19.April når vi reddet dette lammet som er mitt og lillebroren til kjæresten min sitt :) Det ble en skikkelig matmons så vi har døpt den Mons Matglad og den er kjempesøt og begynner å bli rund <3 :) Et bra tegn på et kopplam :) <3333 Kjempehærlig søte lille du

Denne dagens utfordring var å velge et bilde av en dag i livet mitt.
Dag 9 17.april
Her kommer et bilde tatt av meg for 2 år siden ;) Haha så nyedeliiiig..
Dette bildet er tatt da jeg var med søskenbarnet mitt på fjelltur <33 kjempekoselig og savner det!
På bildet er jeg og hunden Gnist <33 Kjempekoselig liten terrier som trodde han var en del større enn han er <33

Dag 10 18.april
Her kommer et bilde av meg tatt av Beate. Siden jeg skal finne et bilde av meg som er tatt av en annen <3


 
Dag 11 19.april
Her er et bilde av noe jeg ønsker meg masseee J
 Et Canon Eos 500d speilreflekskamera <3 ;)

Dag 12 20.april
Her er det jeg ønsker meg mer enn noe annet akkurat nå.
Her kommer jeg ikke på noe.. :P
Dag 13 21.april
Dette er å finne i min make-up bag:
Siden jeg er allergisk mot sminke bruker jeg ikke noe, men har mine ting som kan kalles make-up fordi? hehe :P
Spenolen min er viktig, siden jeg er mye allergisk mot klorvann og sånn må jeg smøre meg mye for ikke å få tør hud, sår hud og eksem. (Har prøvd dexem, det hjalp ingenting, den er parfymert (tror jeg(?) Vertfall så tolte jeg den ikke..) Og ellers div toalettsaker :) hehe Dette får jeg plass til i en sminkepung ;) Så trengs ikke det størte og mye :P

Dag 14 22.april
Her er bilde av mine beste jenter. Klarer meg ikke en dag uten dere <33 Elsker dere mer enn ord kan si!! :* Har også mange flere, men ble bare disse nå!


På bildet er f.v. Margrete, Beate og Line <333 Inderøyninger :)
-Bodil
Ble forresten ikke noen fjelltur resten av påsken. Vi ble igjen hjemme og bare slapper av i stede :) Så skal prøve å få blogget litt mer som vanlig de siste påskedagene. Kanskje med litt værmelding og hva vi gjør og hvordan det går med lammet :) Fortsatt god påske alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar