søndag 10. april 2011

Dag 2 - Bodil

Heisann. Nå kommer dag 2 innlegget i utfordringen/ motivasjonsoppgaven vi har lakt ut lenger ned.

I dag skal vi skrive 10 ting jeg vil gjøre før jeg dør:
-puss opp og resturer trønderlåna (Desidert første valg, men kan skje om 10 år hvis det er mulig)
-eller bygge eget hus.
-stift familie med personen jeg elsker
-og gifte meg
-få plaketten i 4H. videre bli alumn.
-dra på en storbyferie med jentene mine. (kanskje også partnere)
-sydentur med familien min (nærmeste)
-sydentur med hele familien
-dra til et sånn barnedaghjem i Narva, Estland. (var der på klassetur i 10kl, og vil dit igjen!)
-bli ferdig med mariusgenseren min, og kanskje strikke en til kjæresten også :)

Okei. Endelig, etter sikkert ca en time grublings på hvilke 10 ting jeg skal gjøre før jeg dør er jeg endelig ferdig nå. Som dere også ser har jeg satt opp at jeg skal bli ferdig med mariusgeneren min og en til. Min har jeg kommet på mønsteret og det bli vanskeligere og vanskeligere.. Så dette skal bli noe. Jeg har også 2 hender igjen da så får se når jeg blir ferdig, men siden jeg også skal strikke til kjæresten min så skal vi ikke bruke den før jeg er ferdig med hans også. Så til neste år kanskje.

Men slenger med bilde av strikkingen min.


Hva synes du? Har du strikket noe før eller holder på med noen annen hobby?
-Dette var alt fra meg nå. Klem Bodil

-Har du tenkt over 10 ting du vil gjøre før du dør?
-Tror du du kunnet funnet det ut om du hadde tatt denne utfordringen? ;)

2 kommentarer: