tirsdag 19. april 2011

Borte bra, men hjemme best!

Heisann :)
Nå er jeg hjemme hos kjæresten min etter en koselig hyttetur med familien min på fjellet. Siden klabben meg glemte kameraet mitt som jeg lovte dere før jeg dro, ble det ikke noen bilder fra turen.. Men vi koste oss masse med regn ute, fyr og familiekos inne ble det fint fordi. I går fikk vi heldigvis en kjempefin dag der vi var ute kjmpemye av dagen. Ble en del sol, men når vi skulle grille pølser skygget skyene over solen, men det gikk greit, men måtte holde varmen ved bålet eller ved leik.
Så er det bare å slappe av litt hjemme før vi drar på hyttetur på onsdag/ torsdag og blir nok til lørdag/ søndag, kanskje mandag. Vet ikke ennå så det får vi se.

Dette blir det eneste innlegget idag for jeg orker ikke å blogge akkurat nå :P Siden vi kom hjem i formiddag og har vært bare ute siden det. Det har også kommet til 10 lam siden sist jeg var her og det er ca litt over 1 uke. Så koselig <333 Har også minst et kopplam jeg og Arne-Marius matet i dag og i kveld og blir kanskje en tur til før vi legger oss om vi ikke går nedover en tur i natt også. Skal prøve å ta bilder av den i morgen og legge ut. Håper på at det kan bli mitt kopplam i 4Hoppgaven min sau.
Har også kommet kjempelangt på mariusgenseren min og regner med at den blir ferdig løpet av påskeferien min. Da har jeg bare en og en halv arm igjen. (Kjære min hjelper meg med den ene armen.<3)

Men nå skal jeg gå så vi blogges :) Fortsatt kjempegod påske.

-Bodil

PS. Utfordringene mine kommer på mandag eller tirsdag siden jeg ikke har bildene mine her også gidder jeg ikke helt å skrive alle dagene nå så får se når det blir :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar