tirsdag 31. mai 2011

Dag innlegg - Beate

Heii!

Har vært dårlig til å blogge men nå skal jeg skrive alle dag innleggene jeg ikke har skrevet.


Dag 7: Beste faget på skolen med begrunnelse
Samfunnsfag, fordi vi har den beste læreren i det faget. Det er også et fag som jeg er mest interessert i. Jeg skjønner også hva vi holder på med og kan få gode karakterer.

Dag 8: Favoritt bilde du har tatt

Dette må være en av mine favoritt bilder jeg har tatt. Har tatt sykt masse bilder, men måtte bare velge.

Dag 9: Bilde av rommet ditt
 Første del av romme mitt
Andre del av romme mitt

Dag 10: Hva er i skolesekken din
3 skole bøker
mange ark
2 permer
bok (losbarna 2.)
skrive bok
notatbok
snytepappir
pennal
busskort
Ødelagt pynt
plaster
meldebok

Dag 11: Hva er i lommeboken din
31 kr i mynter
2 togbilletter ( Røra-Åsen, Åsen-Levanger)
5 kvitteringer (spotify premium, coop ops, h&m, økonomi sko, europris)
2 NMF medlemskort
timekort til tannlegen (Margrete sitt)
bevis for rett til øvingskjøring (:-D)
stempel kort for glitter
reise forsikring kort (utgått på dato)
europeisk helsetrygdekort
visa electron (<3)
bilder  (2 stk av Line, 1stk av Bodil, 3stk av Julie)

Dag 12: Favoritt mat
Dette blir enkelt, det er kjøttkake i brunsaus med potet og elgkjøtt. Det er så sykt godt, har vært min favoritt lenge.


Dette var alt fra meg i dag, håper jeg rekker å blogge i morgen. Tar helg i morgen forresten. Det er noen ting med tre skoledager denne uka, tre neste ute, tre uka etter det og to siste uka. Så da er det sommerferie, og når den er over er det klart for videregående.


-Beate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar