tirsdag 24. mai 2011

Dag 6 - Bodil

Heisann. Her kommer dag 6 innlegget mitt som går ut på å si alt jeg har i pennalet mitt.. Hmm ja det er bare et ord det går ann å forklare det med.. R O O T! :p Det er helt kaos oppi det :) Håper ikke jeg er den eneste (A)



Det inneholder: 3 penner, 1 blypenn, 1 svart tusj (til tekstil), 1 pakke bly, linjal, smale små postit lapper (vet ikke hva det heter), 2 markeringstusjer, 1 tape, mobilledning til pcen, ørepropper til pcen, 2 minnepenner til skolen osv, passer, tyggispakke, skapnøkkel og sykkelnøkkel i et, 3 binderser, 2 singelspenner, 1 spenne, 1 hårstrikk, 1 blyantkvesser, 1 sysaks (spiss saks) og 2 viskelær :) = bare rot og mye rart :o :P Hihi
Pennalet er helt nytt og første gang jeg bruker det :) Har laget det selv i tekstil :) Skal skrive mer om det senere!

Men skal se frustrerte fruer og legge meg nå :) Blogges!!
-Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar