søndag 8. mai 2011

Digg vær!

Heii!

Her i trønderlag er det sykt digg vær. Har vært ute siden jeg skrev det andre innlegget. Begynte med å rake plenen, under trampolina så var det ikke raket. Så syklet jeg på en utrolig elendig vei for å spørre pappa om hvilken trillebår jeg kunne ta for å trille det bort. Når det var gjort var det bare å sykle hjem igjen (det var ikke lange biten). Jeg fant ut når jeg hadde gått opp en lang bakke så kom pappa med traktor og henger. Ble litt sur for at han ikke hadde sagt at jeg kunne sitte på, men det gjorde ikke noe siden jeg kom hjem før han. Så hjalp mamma meg med å få alt opp i trillebåren, før jeg trillet det til bål plassen. Så var den en pause før jeg hoppet på trampolina. Synes jeg har vært flink jeg. Nå blir det middag før jeg skal i fjøset om en time.

-Beate

1 kommentar: