fredag 6. mai 2011

Helg

Heii!

Nå er det endelig helg. Har savnet den sykt mye. Det har vært en hard uke, men jeg har kommet gjennom den så nå er jeg her. Sitter å høre musikk og passer broren. I kveld vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Skulle kanskje på jentekveld men det ble det ikke noe av. Så da blir jeg sittende hjemme. Skal bare slappe av, tenke meg ut en gang, mamma må bare hente broren så skal jeg gå ut å hoppe på trampolinen. Skal finne en strøm ledning så jeg kan høre musikk ute så blir dette helt perfekt. Noe av det morsomste jeg vet om er å være ute å høre høy musikk. Kanskje det ikke blir noe trampoline, det er så mørkt rundt her. Det blir sikkert ikke regn, må ha troa. Tenke å slenge med et bilde fra bowlingen. Det var sykt kos.

-Beate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar