lørdag 7. mai 2011

Love...

Heii!

Her kommer et natta innlegg. Har fått sykt hekta på kjærlighets sanger. De er så fine.. Det var egentlig det jeg skulle si. Hahha, jeg er så rar. Har ikke noe å blogge om. Eller jo det ble jentekveld, det ble til meg og ikke til Lene som først tenkt. Er ikke så lenge siden de siste dro. Så nå sitter jeg her å høre på sommer og kjærlighets sanger. I morgen aner jeg ikke hva jeg skal gjøre, håper det skjer noe morsomt. Er så kjedelig å bare være hjemme. Kanskje det blir jobb, eller noe annet. Får se hva morgen dagen bringer. Så nå sier jeg natta! Sov godt alle sammen <3

Dette bilde er et skjerm bilde tatt av en Skype samtale, vil ikke gå inn på hvem som har skrevet den. Jeg har vært en del av den, det kan jeg si.

-Beate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar