mandag 23. mai 2011

Dag 4 & Dag 5 - Bodil

Hei. Igår hadde jeg steinplokking og var til bestemor og blogget derfor ikke. Så utfordringen kommer nå.

Dag 4
Pcen jeg har er skolepc og heter Dell Latitude 13 og ser sånn ut :
 Er egentlig fornøyd med den, bortsett fra produksjonsfeilen alle skolepcene våre er levert med, så får nye til høsten, men vet ikke hvordan den ser ut ennå.

Mobilen jeg har er en Nokia 6700 Slide Blå og ser sånn ut:
 Den er jeg også kjempfornøyd med :)

Dag 5
Dagens utfordring går ut på å skrive navnet til alle i klassen og evt ha med et bilde :)
Trine R, Trine RR, Nathalie, Cecilie, Marthe, Marte, Malin C, Malin, Frida, Ragna, Johannes, Jeanette, Torman, Julie, Ingunn og meg :)

Her er 1DHA
Ikke alle går i klassen min lenger da men..
Dette var alt fra meg nå, blogger kanksje litt senere med bilder osv :)
-Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar