torsdag 5. mai 2011

Dårlig blogging..

Heisann. Siden jeg var på levanger i går så har jeg ikke blogget. Også har jeg heller ikke orket å blogge på skolen i dag heller..
I går, på selveste 4Hdagen.., måtte jeg ha mattetentamen, noe så kjedelig og som ødelag for meg som ville bruke 4H bukse, men den bråker så mye så jeg orket ikke på tentamen når det skal være stille. Vertfall da så gikk det passe. Var veldig greie oppgaver og sånn, Jeg brukte ca litt over en halvtime på del 1. Og fikk ikke ta opp hjelpemidlene før klokken halv 10. Derfor så jeg gjennom oppgavene og begynte å tenke ut litt og sånn. Så begynte vi med del 2 og da brukte jeg ca 1 time. Etterpå så jeg gjennom prøven en par ganger også leverte jeg. Etterpå gikk jeg på klasserommet med bøkene mine og satte meg i gangen og ventet på Trine. Når hun kom litt etterpå gikk vi på Magneten og handlet inn ting til bryllupsoppgaven vår og bare gikk og så på ting og sånn. Koste oss. Så skulle hun dra og jeg møtte mamma på intersport så jeg fikk kjøpt meg joggesko ;) det var et stort savn uten det en uke :o :P Så var det en del ting på salg så jeg fikk meg en allversjakke og overtreksdress for det har jeg ønsket meg. Så dro vi på stasjon der jeg møtte Arne-Marius. Vi satte på meg broren hans og etter middagen dro vi på orientering. Jeg og Arne-Marius gikk i lag og jeg lærte meg litt mer hvordan jeg leser kart og kompass :) Og forholdet mellom dem.

I dag har jeg hatt naturfag, produksjon hvor jeg holder på med vesken min. Eller det er hanken som mangler.. Også hadde jeg gymprøve som gikk rett i vasken og produksjon med bryllupsoppgaven. Ellers har jeg ikke gjort noe spesielt i dag. Skal få bestilt meg kamera snart, men mamma viste ikke når hun kunne bestille ennå. Så vi får se, men begynner å bli en smule utåmodig nå.. Når jeg får kameraet skal jeg bli flinkere til å legge med bilder!!!! LOVER

Men nå skal jeg fortsette å snakke med Beate over skype <3333 Blogges!
-Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar