lørdag 7. mai 2011

CupCakes

Hei. Nå sitter jeg til Tone Merete (Tone's blogg) med hun. Vi er nettopp ferdig med å bake cupcakes og de er kjempegode. Skal redigere litt bilder nå av kakene vi laget. Tidligere i dag har vi vær ute og gått tur rundt elva. Hvor vi tok massee bilder som kommer også litt senere!


Jeg har ikke blogget noe siden i overigår for jeg var på skolen i går og viste ikke hva jeg skulle blogge om for vi gjor ikke noe spesielt. Også når jeg kom hjem måtte jeg bare pakke det siste så satt jeg meg på toget til Trondheim. På stasjonen der møtte Tone Merete meg og Tante Marit. Var kjempekoselig å se dem igjen! <3 Sykt lenge siden sist.. Så gikk vi en runde på shopping der hvor jeg kjøpte meg tights, singlett og kortsokker. Når vi var ferdige der så gikk vi på Egon og spiste pizza før vi dro hjem.
Idag voknet vi rundt 9. Lå i sengen og snakket og sånn til ca 10. Sto opp og spiste frokost og sånn. Så gikk vi en tur på butikken og kjøpte litt til taco i kveld osv. Så gikk vi runden rundt elva hvor vi hadde masse photoshoot med masse forskjellig bakgrunner osv :) gled dere til jeg har fått redigert dem og sånn!
Men nå skal vi vel ordne litt kort og sånn så kanskje jeg legger ut bilder av det og det jeg kjøpte i går :) Blogges!
-Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar