onsdag 25. mai 2011

DAG 7 - Bodil

Her kommer dagens utfordringsinnlegg. Idag skal jeg skrive beste faget på skolen og begrunnelse.

Siden jeg går Design & Håndverk har jeg et produksjonsfag og et realfag som favoritt :) Deler det sånn jeg.
Produksjonsfaget er PTF som er prosjekt til fordypning. Det velger jeg en retningslinje VG2 kurs som jeg fordyper meg i og prøver ut i et eller et halvt år så du har mulighet til flere også. Varierer skole til skole. Jeg er vertfall på Design & Tekstil der jeg syr og kan bli utdannet kjole og draktsyer eller kostymemaker hovedsakelig, men går ann mere også. Så det er dette jeg liker å holde på med på skolen, spesielt å sy :)

Favoritt realfag er matte :) Matte er noe jeg forstår og liker å jobbe med :D Mange tenker kanskje nå, at hallo da må jeg jo være nerd.. Men er ikke det heller, siden spesielt 7.klasse har jeg likt matte og har forstått mye. Har alltid vært en av de beste i klassen på ungdomsskolen, og har hatt vanskeligst startpunkt på ungdomsskolen så jeg fikk litt utfordring :) i 10. gikk jeg ned til 3 for da gikk det litt galt på noen prøver og sånn, men i år har jeg jobbet meg oppover på en 4er :) Er superfornøyd, men læreren min hadde egentlig lyst til å sette meg på en 5er, men hadde en - på en prøve så da kunne han egentlig ikke likevell følte han.

Men nå skal jeg fortsette i produksjon (vanlig) så blogges senere :)
-Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar