lørdag 21. mai 2011

Dag 2 & Dag 3 - Bodil

Heisann. Har ikke blogget noe siden jeg har vært på overnattingstur med 4Hklubben går til i dag. Dro i går så jeg rakk nesten ikke å være hjemme før jeg dro.. Så derfor kommer det et lite innlegg med utfordringene for dag 2 og 3. Har jobbet i fjøset i dag og skal det i morgen også + plukking av stein mest sannsynlig så blir ikke noe blogging i morgen heller..

Dag 2
Har gitt opp spotify så har ikke noen spotifyliste :P

Dag 3
Barnesang som betyr mest for meg må være lykke liten og nissesangen (er ikke sikker på hva den heter, men jeg kalte den det når jeg var liten). Nissesangen betyr kanskje aller mest for den måtte mamma synge til meg hver kveld til jeg var begynt sikkert på ungdomsskolen eller noe :P haha den var så fin og jeg klarte ikke å sove uten å høre den av mamma. Det er noe som har fulgt meg hele livet og som betyr mest for meg.

Men nå skal jeg og kjære se film :) hihi blogges!
-Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar