mandag 9. mai 2011

Skoleee..

Hei. I går blogget jeg ikke noe for jeg og Tone var ute i sola nesten hele dagen sikkert fra 11-12 til 3. Vi hoppet mye på trampolina og fikk besøk av nabojentene. Var kjempekoselig <3 Så spiste vi middag og jeg måtte pakke sammen, før jeg skulle dra klokken 4 med bussen til Trondheim. Der farmor møtte meg så jeg fikk hilse på Ida bestejenta mi nesten en time <3 Var syykt koselig å se deg igjen :* Savner deg noe syykt mye.

Også når jeg kom hjem kvar på 9 ca så pakket jeg ut og pakket og ordnet skolesekken. Og la meg til å sove. Noe jeg ikke fikk til. Ble bare liggende å se i taket for jeg var stuptrøtt og lys våken, noe som kan være problematisk kombinasjon til tider... Men jeg sovnet omsider da sikker rundt halv 11 og da har jeg ligget og vridd meg over 1 time..

Nå sitter jeg og har norsk på skolen. Yey, skriver artikkel om pcbruk i skolen.. Haha så gøy, men nå skal jeg gå. Håper på at det ikke er lenge til jeg får meg kamera :) Det er bestilt og håper på det plopper i postkassen løpet av uka!! :) Da hadde jeg blitt superglad. I pro resten av dagen skal jeg lage kort, bordkort osv til bryllupsutstillingen min. Så kanskje jeg tar bilde av det senere også når jeg kommer hjem tar jeg bilder og legger ut de kortene jeg laget når jeg var til Tone i helga :) <3

-Bodil

2 kommentarer:

  1. Var sykt gøy i helgen (L) <33

    SvarSlett
  2. Sant nok <3 :) Håper på noe lignende når du kommer og gjør fjøs med meg i sommer <3 Skal vi bo for oss selv igjen? (A)

    SvarSlett