fredag 27. mai 2011

Ikke lenge...

igjen til jeg nå drar på trivselsagentsamling i 4H :) Jeg er så heldig og er det i år :) Gleder meg masse til helgen, men gruer meg litt... Vet ikke hvorfor! Men er vel bare spent for vi fikk en merkelig morsom pakkeliste så det skal bli spennende å se om hvor mye rart vi får bruk for :) hehe

Siden jeg ikke har kameraet mitt nå (det er til Arne-Marius) så kommer dagens innlegg når jeg er hos han også kanskje dere får se rommet hans i stede siden jeg nesten har flyttet inn og erobret hele rommet hans :) Tihii men tror det er greit da så :P Men dere får vite mer om dette på tirsdag eller noe og da skal jeg være der nesten en uke :) Hihi

Nå skal jeg se film, høre radio, kose meg med yoghurten min som ble frokost og strikke før jeg skal dra :) Blogges, og hvis jeg får mulighet til noen bilder fra helgen kan dere få se :) God helg alle sammen!

-Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar