onsdag 25. mai 2011

Dag 5 og 6 - Beate

Heii!

Dette skulle komme i går, men da fikk jeg meg ikke inn på bloggen...

Her komme mine dag innlegg. Fikk ikke blogget annet enn på skolen i går. Når jeg kom hjem var været så fint at jeg var ute, og så var jeg veldig mye til farmor og farfar. Jeg ble med farfar ut for å tromle, jeg bruker og tromle, men det var så utrolig ekkelt der. Så jeg satt bare på.

Dag 5, 24.05:
Nå skal prøve å få med meg alle i klassen.
Espen, Karoline, Elisabeth, Marie S., Marie E.G. Åsmund, Vegard, August, Joakim, Sandra, Julie, Kamilla, Hilde, Lene Anita, Beate(meg), Margrete, Elena, Malin, Erlend, Morten Linda, Eva, Ole Kristian, Jon Kristian, Berit

 Dag 6, 24.05:

Nå skal jeg ramse opp alt jeg har i pennalet. Det er ganske mye som dere ser på bildet.
 1 teip rull, 3penner, kalkulator, saks, passer, postit lapper, blyant, blypenn, bly, 2 viskelær, bibliotekkort, gradskive, linjal, blyantspisser.


DAGEN I DAG:


I dag har jeg ikke gjort noe spesielt. Jeg har gått ut et par sko jeg skal servere i på konfirmasjon til helgen. Blir også deppa av der stygge været vi har. Håper det blir bedre til helgen. siden det er så dårlig vær er jeg bare inne og leser.


-Beate

1 kommentar:

  1. Sv: Tusen takk jah, og du må ta utfordringen, hehe :D
    - Fine bilder :)

    SvarSlett