tirsdag 3. mai 2011

4Hdagen og 4H Norge 75 år i morgen

Nå skal jeg snart dusje, derretter legge meg og se tv :) hihi Og slappe av. Kanskje ta opp mattebøkene for å forberede meg det siste før tentamen i morgen? -,- Har så lite lyst på tentamen, men er den ensete tenatmen/ eksamen vi kommer opp i i år utenom munlig hvis vi blir trekt ut. Vet ikke helt hvordan dette systemet funker jeg :P Missfårtår og bare ikke skjønner noen ting når noen begynner å snakke om det, så har gidd opp å lære meg det for sikkerhets skyld :) Har sikkert ikke bruk for det likevell, bare noe som blir i veien etterpå :P hihi
Over til morgendagen :) Da er det 4Hdagen!!! :) 4H Norge er 75 år i morgen :) Hurra Hurra Hurra!
 Jeg skal derfor ha på meg den nye Hand of Hope T-skjorten jeg bestilte når jeg kom hjem fra regionalmøte forrige onsdag. Tenkte ''sånn må jeg bare ha :)'' Så det ble det. Gleder meg til å bruke den. :) Tihii I morgen så er det masse som foregår innen 4H. Hvis dere støter på noe/ noen så støtt kampanjen/ gaven vår Hand of Hope som er det pengene vi får inn i løpet av året og fjoråret skal gå til bygging av 44 brønner i Sierra Leone, et av afrikas minste økonomiske utviklede land. Derfor har 4H Norge bestemt seg for å gi mennesker i dette landet rent drikkevann. De er også allerede godt i gang med 10, vel snart 11 av 44 brønner. På et år. Det er fortsatt litt tid igjen og derfor håper vi på enda mer penger og gjerne via bidrag på selveste burdagen til 4H Norge :)

 


Hvor skjer det i Nord-TRøndelag på 4Hdagen:
  • Statens hus, Steinkjer. 4H Nord-Trøndelag spanderer kaffe og frukt til alle som kommer i løpet av formiddagen. Du finner oss ved hovedinngangen. Mulighet for å gi et bidrag til Hand of Hope også!
  • I Koafjæra på Røra. Blåklokka 4H ordner kurvfest og varme griller. Ta med deg din egen mat og grill i solnedgang og fjæresteiner! Sykkel er å anbefale, det blir fint vær! Oppstart kl. 18.
  • Setran 4H-gård på Salsbruket har åpen gård lørdag 7. mai til inntekt for Hand of Hope.
  • Valberg 4H-gård på Frosta har åpen gård søndag 8. mai til inntekt for Hand of Hope. Fullspekket program med ATV- og motorsykkelutstilling, masse blålys og action +++
Lykke til og håper på masse besøk :) Støtt Hand of Hope :)

Selv skal jeg bruke 4Hdagen på matte tenatmen og løpe orientering og en liten shoppingrunde mellom. Heldigvis får jeg meg nye joggesko i morgen, noe jeg gleder meg til. Klarer meg ikke uten! Det er de beste skoene som kan brukes til alt egentlig :) Hihi Kan legge ut bilde av det jeg kjøper når jeg kommer hjem eller på skolen torsdag, men siden jeg skal til Arne-Marius når jeg er ferdig på shoppingen så blir det nok ikke noe blogging for vi skal løpe orientering som sakt. Så vet ikke når det blir noe blogging fra meg, men senest torsdag.

Men nå skal jeg hoppe og danse i dusjen så skal jeg legge meg å se på matten og se litt tv. Hihi er frustrerte fruer i kveld vettu xD hehe Blogges !
-Bodil

Gratulerer med 75årsdagen i morgen, 4. Mai alle kjære 4Here og 4H Norge! Satser på en super dag, men mange ting og støtte til Hand of Hope! :) Ha en fin bursdag alle 4Here! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar