tirsdag 10. mai 2011

Dårlig med tid

Heii!

Som dere leste i overskriften har jeg dårlig med tid. Siden det er så fint vær er jeg mye ute. Det er også midt oppi eksamen og sånt. Eller ikke helt eksamen da, har prøve muntlig på torsdag. Jeg fikk Naturfag, jeg naturfag liksom, funker bare ikke, men jeg får prøve. Det gjør ikke noe på karakteren min uansett. I morgen skal jeg være hjemme og skrive ferdig alt jeg skal ha. Så får jeg se om det kommer et innlegg. Skal sitte foran pcen i hele morgen, men skal først bil ferdig med framføringen. Håper jeg blir fort ferdig og finner ut hva jeg skal skrive i hvilken rekefølge. Tror jeg vet hvordan jeg skal starte. Det er så vanskelig siden det er så mye, også er ikke ejg verdens flinkeste i naturfag.

På fredag får vi høre hva vi kommer opp i på skriftlig eksamen. Håper jeg blir mer heldig da og at det ikke blir engelsk på meg. Matte skal jeg alltids komme meg gjennom. Håper så inderlig at jeg kommer opp i norsk, ja jeg får to eksamener men det er bedre å få til noe enn å ikke gjøre det. Nå skal jeg straks ut å plukke stein. Det er ikke noe gøy, men tjener penger. Så det er bare å gjøre det da. Håper å få kjøre traktor, det er mye bedre enn å plukke.

-Beate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar