torsdag 19. mai 2011

Utfordring

Heii!

Har ikke snakket med Bodil enda men jeg har "bestemt" at vi skal ha en utfordring, i alle fall jeg. Jeg er elendig til å blogge så må ha litt motivasjon. Håper at jeg får blogg lyst og noe å blogge om litt senere. I dag fikk jeg en bok jeg har ventet på lenge skulle egentlig komme i begynnelsen av mai. Det var vist litt forsinkelser hos Damm. I dag har jeg også hatt engelsk eksamen, tror det gikk greit. Var ikke noe greie oppgaver, var vanskelige å forstå og jeg skjønte ikke hva vi skulle gjøre på noen.

Her er utfordringen:

Dag 1: Skrive et innlegg på din dialekt
Dag 2: Link Spotify lista de
Dag 3: En barnesang som betyr mye for deg
Dag 4: Hvilken pc og mobil du har
Dag 5: Navn på alle i klassen din, evt bilde
Dag 6: Hva har du i pennalet
Dag 7: Beste faget på skolen med begrunnelse
Dag 8: Favoritt bilde du har tatt
Dag 9: Bilde av rommet ditt
Dag 10: Hva er i skolesekken din
Dag 11: Hva er i lommeboka di
Dag 12: Favoritt mat
Dag 13: Favoritt klesbutikk
Dag 14: Favoritt Bok
Dag 15: Bilde av service ditt 


Skal du opp i eksamen, hvilken?
Abonnerer du på en bok serie, hvilken?
-Beate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar