tirsdag 10. mai 2011

Travle dager..

Hei. Idag har jeg ikke blogget noe og heller ikke i går noe mye, siden i går var jeg til kjære også når jeg kom dit ordnet vi klar traktoren, spiste middag og gikk ut og horvet jordet. Det holdte vi på med til ca 9 så gikk vi opp og så på en del som var blitt ødelakt, så han måtte få av den så dusjet vi og så litt tv før vi la oss. Dette ble tilsammen en travel dag med mye fart..

Over til i dag. Idag på skolen lagde jeg forsiden til bryllupsoppgaven, hadde 1 time matte, 1 time engelsk tentamen (Var 2, men ble ferdig etter en, er på en liten grupper, derfor vi har den over kortere tid) så gikk jeg og Trine på magneten i matpausen og i fritimen for å kjøpe mer til bryllupsoppgaven så holdte vi på med det resten av skoledagen. Planen var at jeg skulle til bestemor og gjøre fjøs i kveld, men så fikk jeg melding om at han ikke trengte hjelp, så jeg bare dro hjem, eller snakket med mamma om det. Når jeg satte meg på bussen og snakket med mamma sendte bestefar melding om at jeg kunne komme og gjøre litt småtterier likevell, så jeg ble med bestemor hjem etter skolen. Var der og har vært ute siden halv 7 til ca litt før 9 da jeg kom hjem.  Så jeg har ikke orket å blogge når jeg var hos bestemor. Nå sitter jeg og koser meg med storbygave fra tante og Ice Road Truckers på TV :) hihi så blogges senere!
-Bodil

2 kommentarer: